onsdag den 28. oktober 2015

Nyt navn...

Jeg har ændret navnet på min blog fra Karla's forbindelse til Rikke Dalmose.blogspot.com


Hvorfor??? 
Jo, vores dejlige kærlig hund Karla måtte vi tage afsked med i februar 2015, 
så nu er Karla's forbindelse ikke længere så aktuel. 
Hun var inspirationskilden til mangt og meget. 

Jeg savner hende og hendes kærlighed. 
Hun var helt speciel for os alle 4.



Jeg vil forsøge at blogge igen, jeg tænker det kunne være lidt fedt 

og om ikke andet så bare for min egen skyld....


Knus Rikke

3 kommentarer:

  1. Det må have været virkelig svært at sige farvel til smukke Karla, det er utroligt, som man bliver glad for de skønne kræ

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt forfærdeligt og tomrummet bagefter er ubeskriveligt. Vi har fået en ny hund, men hun bor i Ungarn sammen med min mand.

      Slet
  2. Du må bestemt i gang med at blogge igen, du har så meget godt at give af og inspirere med :-)

    Og jeg føler med jer, hunden er menneskets bedte ven og vi minder os meget mere til vores dyr end mange ikke dyreejere kan tænke.
    Jeg mistede min ene Maincoon kat for nogle måneder siden, den fik en stor kræft svulst i halsen og kunne på ganske få uger ikke spise og havde svært ved at trække vejret, så vi bestilte dyrlægen hjem, så hun fi en rolig afslutning hjemme i rolige kendte omgivelser.
    Nu er hun begravet under mit slægtstræ her på slægtsgården.

    Ved ikke hvor I har jeres skønne hund?

    Vil ønsker jer en glædelig jul og håber I kan lave et mindested og lader tankerne gå dertil.

    Velkommen forbi mit lille blog univers :-)
    Maria

    SvarSlet