tirsdag den 8. november 2011

Dagen i går;-)

I går havde jeg en af de dage, hvor alting bare følelses rare, rigtige og fantastiske.

Jeg skulle mødes med en veninde til "vi vender verden" kaffe café hygge, bagefter cyklede jeg over til et nystartet galleri/værksted, som ligger i Gothersgade. Hun er interesseret i, at mine kjoler skulle være en del af galleriet. Jeg bliver så beæret over at blive kontaktet på den måde. 

Da det møde var forbi, cyklede jeg hjem til mine elskede piger, vi fik lige en kop hygge og fik talt om hvad vi gør resten af eftermiddagen. Jeg havde endnu en aftale;-) og de skulle over til deres farmor. Så ind i bilen med de unge damer og mig. Min næste aftale var ude i Ballerup, der er lidt langt at cykle...

Jeg har syet en af mine skønne kjoler til en skøn kvinde. Jane har bestilt Katharine og så ville jeg jo rigtig gerne se deres nye butik, så to fluer med et smæk, det er jo herligt på en mandag.

Garn butikker og mig, er så også en meget dejlig cocktail, så jeg fik selvfølgelig en pose med hjem;-). 


Jeg har jo hørt det "verdensberømte" Kauni garn blive omtalt her i Blogland og nu er turen kommet til mig.

Jeg har en plan med det garn og det er endnu lige en hemmelighed.



Smuk tirsdag til dig

Rikke

2 kommentarer:

  1. Det smukke Kauni-garn er jeg også i gang med! Jeg kan godt forstå at det er så verdensberømt i Blogland.

    SvarSlet