tirsdag den 15. november 2011

Lykkelig lørdag

I lørdags havde jeg fornøjelsen af, at være den ene arrangør til et FANTASTISK blogtræf. 
De andre to damer var den gode Moster Pips og den skønne Kate.

Ud over os tre var der mange mange kreative kvinder


Alle os skønne kvinder kunne boltre os i alskens lækkerier lige fra silke/uld garn, lækker frugt, flot papir, et bogmærke og endelig en skøn ren i mit tilfælde en pink en.
  



 Disse blogtræf, synes jeg, er med til at lave en eller anden form for netværk og det er egentlig en tanke jeg rigtig godt kan lide.

Det dejlige ved at være arrangør er, at der kommer gaver. 
Jeg elsker at få gaver og er helt igennem lille pige egoistisk når det sker;-)

Så her er dagens "høst"


Stjernen til højre er en gave fra Wenche

Det jeg fik lavet var ikke meget, jeg kan jo så godt li' at tale med alle de skønne kvinder der kommer, men lidt blev det da til. En dejlig bog fra TIGER, tilsat lidt stjerner, så kan den godt tages i brug når den jeg bruger nu er brugt op.




Sikke et laaaaangt blog indlæg, men det var også en meget hyggelig lørdag;-)

Smuk dag til dig


Rikke

4 kommentarer:

  1. Det var en rigtig dejlig lørdag:) Jeg håber bestemt på en gentagelse.

    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Det var godt, at jeg er den gode, hver er så den onde og den virkelige sjove? :0))
    Pjat, det var så hyggeligt, så jeg vil meget bestille et om måned, Tak;0)
    Kæmpe knus fra Den gode.

    SvarSlet
  3. Det var superhyggelig - jeg blev meget inspireret og har nu 'pimpet' min førjulsudstilling, planlagt meget mere og kommet i gang med 4-5 projekter til :)

    håber det ikke går for lang tid til næste blogtræf!

    SvarSlet
  4. Ja det var hyggeligt og skægt. Og det var overvældende med de fine værtindegaver. Vi tales ved om et nyt arrangement i det nye år, skal vi ikk?
    Rikke jeg kigger nok forbi på onsdag sammen med Maria, som også var med i lørdags. Vi skal på Tour på Blegdamsvej - og Østerbro :-) Altså onsdag i næste uge.
    Knus til dig....

    SvarSlet