torsdag den 15. december 2011

On-line salg af mine kjoler/ On-line sale

Ja, nu har jeg siddet her foran computeren for at ligge nogle af mine kjoler ind på min amio butik,
jeg er ikke helt færdig, men nu kan du se, om der er en, der skal finde vej til dit hjerte ;-)
-----------------------------------------------

It is now possible to buy my dresses online, I have an amio shop, where I have posted some of my dresses. I hope that one of them, find way to your heart ;-)

                                                                    


Smuk dag til dig
----------------
Have a beautiful day


Rikke


                                            

3 kommentarer:

  1. Åhhhhhh Rikke - jeg elsker dem alle!
    Må snart eje min helt egen.
    KH.

    SvarSlet
  2. Godt gå'et, Smukke;0)
    Hvornår er det du tager til Fyn?
    Knus

    SvarSlet
  3. Årh, jeg her pænt forelsket i gul/turkis/rød Billie....og så er hun lige min størrelse :-)

    SvarSlet