tirsdag den 10. januar 2012

iPhone cover

Ja, jeg synes ligesom at min lækre telefon skulle pakkes fint ind og hvad sker der så, min dejlige veninde Betine ringer og vi taler lidt sammen. 

Hun spørger, hvad jeg laver og jeg fortæller selvfølgelig, at jeg er ved at lave et cover til min telefon. 

Hun siger straks, det vil jeg gerne købe. Super, det er så sendt afsted i dag, hvis du er interesseret i et iPad cover 299,00 kr eller et cover til din telefon 149,00 kr, så send mig en mail.

Jeg må på den igen i morgen og lave et til mig selv;-)





Smuk aften til dig


Rikke

3 kommentarer:

  1. Ai... Det var dog et fint navn, din veninde har :)
    Det er godtnok ikke tit, jeg hører om en vaskeægte navnesøster! Og hold op, hun er heldig - det er simpelthen SÅ fint, det cover... Jeg er vild med detaljen med den der retro lås (eller... er det en lås... ??) Jeg er i hvert fald vild med det!

    :)

    SvarSlet
  2. Hej Betine

    Ja, det er hyggeligt med navnesøstre;-)

    Det er den gode gammeldags lås fra skoletaskerne.

    Knus Rikke

    SvarSlet