mandag den 14. maj 2012

Mors dag

Mors dag er egentlig ikke en dag, vi som familie, har lagt så meget energi i.
Lige i går, var så en af undtagelserne, min elskede mand har været på Mallorca og ringede hjem i går fra lufthavnen. 

Hans spørgsmål var kærligt, hvilke blade skal jeg købe med hjem til dig, elskede?

Jeg sagde, at jeg ville være taknemmelig for Vogue eller Elle. Jeg er nemlig meget stor fan af de udenlandske blade, jeg synes, de kan noget mere end de danske magasiner. Eller så er det måske bare følelsen af et få lidt eventyr ind i blodet?

Her er så de tre magasiner jeg blev forkælet med;-)


Lidt close up af forsiden på det ene magasin


 Kjoler lige efter min smag....


Smuk dag til dig


Rikke

2 kommentarer:

  1. Han er sød. Helt bestemt. Behold ham....fnis ;-)
    Tak for sidst søde. Super god eftermiddag. Lets do cocktails some time!
    Knus

    SvarSlet
  2. Det er da også 100 gange bedre end den obligatoriske blomst.
    Skøn mand til skøn kvinde:)

    SvarSlet