torsdag den 7. november 2013

Smukke ord

Jeg synes, at ord er meget smukke og fine. 
Jeg synes, det er vigtigt, at vi anerkender hinanden og ikke mindst os selv.
Jeg har ikke tidligere i mit liv været så opmærksom på ord, men pyt...

I går var jeg en tur i Aalborg hos min fantastiske veninde, 
hende som altid gør mig glad, opløftet, værdsat og elsket. 

Vi talte meget om ord og hvad de betyder i vores hverdag. Vi tog ind til byen og gik en tur rundt i Aalborgs dejlige gader, der er heldigvis kommet mange nye små butikker, med unika kunst. 
Den ene butik kommers.dk havde nogle skønne plakater med bl.a. fantastiske ord.

Der stod....


 Nu er teksten givet videre til dig;-)


Knus Rikke

2 kommentarer:

  1. Dejlig tekst, det er utroligt så meget ord kan betyde;0))
    Jeg har lige været på kursus i dag (ikke supert spændende) der var også en sætning som virkelig giver mening og som jeg ikke har kunne få ud af mit hoved:
    Tanker vi tænker
    Skaber vores virkelighed
    Stor knus til dig

    SvarSlet
  2. Ja det er kloge ord. Specielt dem med at give en ekstra chance. For vi er jo bare mennesker.
    Knus til dig søde Rikke

    SvarSlet