torsdag den 9. august 2012

20 år og top moderne...

Jeg har sammen med mine skønne piger indrettet deres værelser,
således at de blev lidt mere alderssvarende.

I dag var vi så i kælderen og finde ting frem og sætte ting ned,
pludselig "hopper" mit stempel op fra en kasse.
Mig og Nuser.
Han har altid haft en speciel plads i mit hjerte.
Det ved min søster, så hun fik lavet dette specielt til mig,
 da hun var på jordomrejse for ca. 20 år siden;-).

Så nu har jeg købt stempelpude og er klar til at sende snail mail i vildskab;-).

Jeg har lige stemplet i min kalender på min fødselsdag, jeg skulle jo lige prøve om det virkede...




Smuk aften til dig


Rikke

9 kommentarer:

  1. Naj, hvor sødt - sikke en god søstergave :o)
    Sjovt, som nogle ting er udødelige...

    SvarSlet
  2. Amen altså - den er så fin ;-)
    Smid mig lige en @ mail hvis du mangler en at sende en snail mail til ;-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det fint:) godt du fandt det:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin, det minder mig om min barndoms hund den hed Snubbi. Det engelske navn for Nuser:)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker at rode i gamle flyttelasser og finde ting fra barndommen, man havde glemt alt om. Og så er Snoopy bare så sød;-)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker Nuser. Han er så dejlig!

    SvarSlet
  7. Jeg elsker Nuser. Han er så dejlig!

    SvarSlet
  8. Der er bare noget med stempler :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det fint - jeg kan forestille mig at der var stor gensynsglæde - sådan har jeg det ihvertfald når jeg gennemsøger min mors kælder:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet