lørdag den 25. august 2012

Knyt....

Vil du også med på knytte bølgen?

Jeg har set de meget fede armbånd flere steder, så jeg tænkte, dem kan jeg/vi da selv lave!!!

Så i går var vi, mine piger og jeg, i Smyks for at forsyne os med de dejlige materialer. Vi fik god vejledning og fortalt, at på deres hjemmeside var en god forklaring på, hvordan de skønne armbånd skal laves. 
Du kan finde en rigtig god vejledningen på armbåndet her.

 
Billedet er fra mit Instagram.

Smuk aften og god weekend til dig

Rikke

 

6 kommentarer:

  1. Eller man kan komme på kursus hos mig, på Engelsborgskolen i Lyngby :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder spændende, god fornøjelse med det;-)

      Slet
  2. og hvis du ikke har en perlevæv er det såmænd nok med en skruetvinge til at høfte tråden i den ene ende og den anden ende fastgør du evt. til dig selv i bælte eller lign.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi klistrede det fast med tape på bordet og en snor om maven, til at holde det i spænd. Det behøver nemlig ikke være så proff.

      Slet
  3. Jeg er med :) Er ved at lære min kære 4.klasse at knytte i håndarbejde :)Super fine armbånd I har knyttet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor hyggeligt. Jeg er stor tilhænger af, vi skal lære vores unge mennesker de "gamle" dyder;-)

      Slet