lørdag den 11. august 2012

Klar til i morgen;-)

Jeg er så taknemmelig, at jeg har fået en fantastisk ny arbejdsplads.

Jeg har været på besøg i dag, for ligesom at "prøvesmage" livet i forretningen.
Det var lige så fantastisk, som jeg håbede på:-)

I morgen er jeg inviteret til Vejle på messe, så jeg gik lidt mere i gemmerne og fandt denne skønne taske, som min dejlige mand gav mig i gave for flere år siden. Synes der tegner sig et nostalgisk billed i øjeblikket;-).
Nå, med det korte af det lange er, vi skal med toget i morgen og jeg skal jo have plads til både strikketøj og kamera. Det har jeg nemlig ikke i min almindelige taske.
Så synes jeg, den stadig er super hot;-))).


Billederne er taget med Instagram, endnu et tidsfordriv....


Her er tasken sammen med mit nye garn.

Jeg skal strikke en rød kjole med pink detaljer. Jeg glæder mig til at komme i gang i aften med strikkeprøve, så togturen i morgen bliver en leg;-)

Fantastisk aften til dig

Rikke

6 kommentarer:

  1. Dejlig taske, dejlig garn og så snart dejlig kjole...
    Det lyder godt ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med tasken og ih... altså jeg har haft 2 af dem i mine yngre dage, men de er smidt ud...øv.
    Håber du får en fin togtur og dag i morgen.
    Kh hanne

    SvarSlet
  3. Åha, jeg vil så gerne eje sådan en taske! Den er både superlækker at se på, røre ved og så er den virkelig anvendelig:-) God togtur...

    SvarSlet
  4. Det er da lækkert garn til en kjole, den glæder jeg mig til at se. Super lækker taske, godt du har gemt den

    SvarSlet
  5. Hvor er det en lækker taske..
    Ja det er vigtigt der er plads til garn osv.
    Kh
    Charlotte

    SvarSlet
  6. Den ville aldrig været kommet i kælderen hjemme hos mig:)
    Glæder mig til at høre om din tur.
    Kæmpe knus

    SvarSlet