torsdag den 2. august 2012

Pom Pom'er

I sidste uge, var jeg inviteret ud og spise med min dejlige mand;-).

Jeg skulle først ind til byen og hente vores ældste datters cykel, så på vej til Vesterbro cyklede jeg lige forbi Frk NØ for at se om hun havde de pom pom'er som husere alle vegne. Selvfølgelig havde hun det;-). Vi fik os en hyggelig snak om blog og byen generelt.





De ligger i denne skønne æske, jeg elsker når et produkt er pakke smukt ind. Det gør oplevelsen meget bedre;-)


Her er den folet ud, smuk og fin.

Vores store datter skal konfirmeres til foråret, så det var en tester på, om det måske var noget at pynte op med?? Nu må jeg se hvad den unge dame beslutter sig for....


Smuk dag til dig


Rikke

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!- Vil du selv igang med at klippe nogle eller hvordan?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er super fine. Jeg ved det faktisk ikke endnu, min store pige skal først bestemme sig;-), så tiden må vise det.

      Slet
  2. Jeg er også vild med de pom pom'er og sikke nogle skønne farver, du har købt dem i

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-), jeg elsker de farver. De er så friske og sommerlige

      Slet
  3. Fantastisk æske, men jeg ved ikke hvad jeg skulle bruge pom pom'erne til.
    det kunne være at man skulle kigge forbi den kære Lea:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes de er fine bare at have hængende i et hjørne og lyse lidt op...

      Slet
  4. Smukke farver og smuk æske. Jeg har lavet én sammen med mine børnehavebørn. Den blev overraskende flot og er slet ikke svær at lave, da det ikke gør så meget at det ikke er så præcist. Synes de ser flotte ud i et stort lokale. Det kunne da være super til en konfirmation.
    Knus

    SvarSlet