onsdag den 6. april 2011

At tænke sig om...

Jeg tænker og tænker, så mit hoved er lige ved at falde af.

Jeg har flere gange talt om og tænkt, at nu skulle jeg lave en kollektion, som skulle ud med en sælger. Der er så et eller andet, som har bremset mig og hvor jeg har trukket følehornene til mig og tænkt, nej ikke endnu.
Nu er jeg så derimod nået til det punkt, at nu er følelsen, at nu SKAL jeg se at få lavet den kollektion og få spredt det absolutte fede, nutidige og helt igennem rigtige budskab. Jeg er genial på min måde, jeg har fingeren på pulsen, jeg får de rigtige informationer. Jeg får den hjælp og accept, som jeg har brug for.

Den sidste accept fik jeg i weekenden af min elskede mand. Midt i alt vores vasketøj siger han lige pludselig; Rikke, mit største ønske for os/dig er, at du en dag åbner din egen butik i Paris, ja, du læste rigtigt, i PARIS, af alle byer. Modens hjemby, hvor meget mere accept og tillid skal jeg have, før jeg tør kaste mig ud i mit eventyr. Jeg føler mig helt igennem priviligeret og ekstrem heldig, at jeg har en mand, som helt igennem har tillid til, at jeg kaster mig ud i dette eventyr. 

Jeg får jo også af jer, så meget positiv respons, at jeg med spænding og nysgerrighed tjekker min mail igennem dagen. Som jeg talte med min veninde om i går, hvor mange kjoler skal jeg sælge, før jeg tror, det er godt nok? 

Så nu er endnu et eventyr på vej ud i verden og jeg glæder mig til at vise jer, hvad der er inde i mig.

Tak fordi du læser med, tak fordi du er dig, tak fordi du er med til at gøre denne rejse nemmere.

Jeg glæder mig til at dele det hele med jer og glæder mig til turen;-)

Smuk og dejlig dag til dig

Rikke

9 kommentarer:

  1. Ej, hvor er han bare sød!! Tænk at han går og grubler sådan over det! Hvad holder dig tilbage fra at starte stille ud her i Dk?

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    Har du i øvrigt opdaget, at jeg har givet dig en Award igår?

    SvarSlet
  2. Du bliver en KÆMPE succes! Det er nu, stjernerne står helt rigtigt for det, tiden er inde:)

    SvarSlet
  3. Vil elske at besøge Paris den første gang og komme hjem med oplevelssen af at ha besøgt din butik, dér:o))

    Go Rikke, tiden er altid den rigtige når du beslutter dig for det

    Knus

    SvarSlet
  4. Du kan noget med kjoler + du har en forstående mand. You go girl, verden venter.....
    Kh. Lonni

    SvarSlet
  5. Dine kjoler og skønne , absolut skønne og du vil det og du har fuld opbakning - så.. -)

    SvarSlet
  6. Jeg tror også dine designs vil gøre sig i Berlin:-)Du laver noget af et mest bemærkelsesværdige jeg har set i meget lang tid. Jeg er vild med dine farvesammensætninger og dit helt særlige touch:-)

    SvarSlet
  7. Siger mig lige engang: Hvad siger din mand til en kone til venstre hånd? For så er jeg da klar.
    Han lyder sku da for skøn og så har han jo ret.
    Så du må se og få en sælger ud på de Danske landeveje, vi har brug for dig og dine dejlige kjoler;0}

    SvarSlet
  8. Jeg ønsker dig god tur :), og alt det bedste for
    fremtiden. Næste gang jeg kommer til København, smutter jeg lige forbi din butik, - glæder mig ;)
    Kh Rannvá

    SvarSlet
  9. Eeeejjj bare spring ud i det da! Jeg har "opdaget" dig igennem Tusindfryds blog, og jeg er FULDKOMMEN solgt! Desværre er jeg en plus-pige, så jeg kan nok ikke smyge mig ned i dine kjoler, men tilbehøret! Jeg skal til Kbh. næste tirsdag og skal helt sikkert forbi din butik og købe perlekrans og de grønne strømpebukser og....og...og....:o)))))

    SvarSlet