tirsdag den 26. april 2011

Mine kalendre ;-)

Jeg er normalt ikke et menneske, som har en kalender, hvor jeg skriver alt ned i. 
Jeg tror, det er fordi vores liv er så varieret og impulsivt, så sommetider kan det blive uoverskueligt at skulle skrive det ned, for det ændre sig hele tiden.

Men mit liv i butikken, det er jo noget andet, der er det kun mig som bestemmer;-), 
så derfor kommer mine kalendere til deres ret der.

Udover det, så kan jeg jo ikke huske alt, heldigvis.

Så her er den kalender som jeg købte i Malmö og sammen med det stof papir jeg lavede inden påske.

"Slikkepindene" er mine kære døtres idé, de er jo super gode som markører til, hvor jeg har aftaler jeg skal lave. De kan jo også bruges til alt muligt andet.





Jeg har også en anden super lækker kalender, som jeg købte for to år siden i USA. Vi havde en fantastisk tur, hvor vi var i Washington DC og besøgte nogle af vores dejlige venner i Virginia. 
Endelig gik turen til Florida, Disney og Sarasota.



Rigtig dejlig aften til dig

Rikke

3 kommentarer:

  1. Hej Rikke.
    Ude af øje, ude af sind.
    Min hjerne er stadig på påskeferie, men arbejde vælter ned over mig, sammen med konfir...
    Jeg kigger ned til dig i løbet af ugen, når jeg har fundet min hjerne igen;0)

    SvarSlet
  2. Hej Rikke

    Hvor er den bare skøn.
    Er du interesseret i at læse en tøjdesigners beretning, så tjek min blog - jeg har et interview med AlbaBabYs designer.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Sikke fine, de er! Fik du min mail med længden på kjolen? Har fået min veninde hjem fra Kbh igen....og kan kun sige, at hun er ligeså begejstret for dine ting, som jeg er.....så nu tikker der nok snart endnu en kjolebestilling ind til dig :O) Rigtig god solskinsweekend!

    SvarSlet