fredag den 15. april 2011

Ordsprog

Forhindringer er hvad man ser, når man fjerner øjnene fra målet.

-Henry Ford


Disse ord sad en dag fast, som et klistermærke, på en af mine pigers håndbold taske. Det var krøllet lidt sammen, men jeg pakkede det lidt ud og så læste jeg lidt og tænkte lidt.

På det tidspunkt gik jeg på 3. semester på min elskede skole og vi havde i "klassen" en masse udfordringer. Det sker på 3. semester på den skole.
De handlede lidt om kvinde/pige fnidder og hvem er bedst osv. sådan noget som bare trækker tænder ud og stjæler alt kreativitet og positiv energi.
Men så kom disse ord til mig og jeg bruger dem til stadighed. Jeg fik et lille tegn til, at jeg ikke skulle blive en del af det, jeg skulle fokusere på mit univers, få det til at blomstre og give glæde til mig selv og dem som ser med. 

Så det har jeg faktisk arbejdet ud fra de sidste mange år og så tænkte jeg, at det var tid til at give disse kloge ord videre, så du kan bruge dem i dit univers.

Held og lykke med det;-)

Må du have en smuk og fantastisk dag

Rikke

1 kommentar:

  1. Fantastisk, disse ord ville være fede at have som tatto armbånd, så hvis man lige mister fokus et øjeblik.
    Dem, må jeg lærer, så jeg kan dem i søvne.
    God påske til dig;0)

    SvarSlet