søndag den 24. april 2011

Shoppetur til Malmö

I går lørdag var vi alle 4 på en super hyggelig og dejlig shoppe tur til Malmö. Jeg har ikke tidligere været derovre, kun hørt positivt om byen. 

Jeg må sige, at det helt holdt til forventningerne og meget mere. 

Super fede butikker og sjove design butikker. Ja, der var noget for os alle 4.

Det som kom med mig hjem var disse super fede træsko, som jeg længe har ønsket mig;-)




Dem gælder jeg mig til at iføre mig, måske med lidt neglelak på,
evt. denne nye farve fra MAC limited etition. 

Jeg synes, de er så cool i deres markedsføring af nye produkter.


Jeg købte også en ny mappe, hvor jeg kan lave "to do" lister i og så skal jeg jo i gang, med at dekorere den med mit stof papir og andet godt.



Papiret, som er brugt som baggrund, er også købt derovre, så jeg skal til at lave fine poser til Fyns fedeste forårsmarked.

Rigtig dejlig aften til jer alle

Rikke


3 kommentarer:

  1. Super fede træsko! Hvor høj er hælen mon, og var de dyre? Uh, dem er jeg ret vild med...

    SvarSlet
  2. Hej Julia

    De er 6,5 cm høje og de koster 599,00 svenske kronor.

    Her er linket til den butik, hvor jeg har købt dem
    http://www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Sandaletter#1,20,0

    SvarSlet
  3. Ja, de er fine de træskosandaler. Og farven er lyseblå...Uhm:-)

    SvarSlet