lørdag den 30. april 2011

Besøg af Fru Wittrup...

Jeg har været en af Københavns heldigste kvinder i tre dage, jeg har nemlig haft besøg af min elskede veninde Fru Wittrup. Hun kom torsdag aften og der stod den på 100 % snak og hygge hjemme.
Fredag susede hun rundt på Østerbro, mens jeg passede butikken.






I dag lørdag har vi så været lidt inde i Københavns små gader og shoppede lidt, fik en skøn frokost i Larsbjørnsstræde, der har jeg ikke været meget længe, men der var stadig der der specielle stemning, som jeg huskede fra jeg var yngre.


På cafeens toilet stod der dette budskab på væggen. Et smuk budskab, som vi alle har brug for.
Så her er det til dig;-)



Smuk solskinsdag til dig 

Rikke

1 kommentar:

  1. Christina har begejstret fortalt om turen, og det lyder virkelig som I har hygget jer. Næste gang jeg kommer forbi Kbh må jeg vist hellere også lægge vejen omkring din butik for at se den IRL. :o)

    SvarSlet