mandag den 4. april 2011

Nye farvekombinationer

 Rød, pink og grøn
Jeg har endelige fået nogle af de metervarer hjem, som jeg bestilte i februar og der var ikke et øje tørt.
Rødt babyfløjl og ja, det er den helt rigtige postkasse røde, som jeg har sukket efter.
Så jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med nye kjoler, det kribler og krabler, lidt lige som alle de skønne forårsbebudere.
Så jeg har lavet lidt farvekombinationer til jer og mig selv.
 Rød, pink og orange
Rød og lilla
 Lilla babyfløjl, mums. 
Det er den gode lilla. Ikke for lys og ikke for mørk.
Måske er det lidt svært at se, men kombinationen er lilla, grøn og turkis
Lilla og grøn
 Mørkeblå tern.Tja, hvorfor ikk? 
Jeg synes, den er mega cool og jeg tror, jeg bliver nød til at lave en til mig selv.
Jeg skal jo være fin til forårsmarkedet.
Farvekombinationen blå gul er måske lidt svensk, men svenskerne er da ok med i modebilledet.
Blå, pink og grøn er en super fed kombi, jeg får da svært ved at vælge....
Hvad er dine ynglings farvekombinationer?
Rigtig god dag 

Rikke

5 kommentarer:

  1. Lilla/tyrkis og rød/pink/orange :)

    Det bliver da bare vildt lækkert!

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fantastiske farver, glæder mig til at se;0)

    SvarSlet
  3. Det der svensker tern, synes jeg er lækkert- er sikker på det ville klæde mig :-)

    SvarSlet
  4. svensk til mig. Bruger str. 38, så kom du bare i gang :)

    SvarSlet
  5. Åh Rikke, jeg ka bedst li, hmmmmmmm, dem alle:o)

    SvarSlet