tirsdag den 12. april 2011

Inspirerende Blog-Award




Blomsterpigen har været så sød, at give min blog en Inspirerende Blog-Award.
Det skal da lige fejres i dag!

Reglerne er: Award modtageren skal have under 100 faste læsere, og leve op til navnet "inspirerende blog". Man må give den videre til 5 andre bloggere.


Så mine Inspirerende Blog-Awards går til.........

 Moster Pips, fordi hun er modig.
Davids Engle, fordi jeg synes hun er meget trendy.
Ann-Karina, fordi hun har lavet amio til os.
Dorthe for hendes skønne håndarbejde.

Tillykke til jer 

Rigtig god dag til jer alle og må solen skinne på jer

Rikke


8 kommentarer:

  1. God morgen, din skønne kvinde.

    Mange tak, der var sku' da en dejlig ting at stå op til:0)
    Modig, det var et stort ord, bag det ligger der et for mig, ganske andet: Angst, angsten for at sidde som 90-årig og se tilbage på alt, man gerne ville have gjort, men ikke turde.

    Igen tak, det opmuntre mig til at kaste mig ud i nye opgaver.

    Knus ;0}

    SvarSlet
  2. Hurra :) Er glad for, at du giver den videre :)

    Knus

    SvarSlet
  3. ...skal man gøre noget - andet end at sende den videre??
    Jeg ville jo helst sende den tilbage til dig, Rikke, for du fortjener den big time. Må man det:-)?...

    SvarSlet
  4. Hej piger.

    Til Blomsterpigen, selvfølgelig skal den sendes videre;-).

    Til moster Pips.
    Det er ok at have angst, det er endnu mere modigt at sige det højt. Nu skal du "bare" i gang med at forvandle angsten til glæde. Tro mig det er en god tur.

    Til Kate.
    Du skal bare sende den videre, du kan sende den tilbage til mig i tankerne og det takker jeg dig for.
    Du spurgte om jeg lavede kjoler i din størrelse, det kan du tro jeg gør. Jeg laver kjoler til smukke kvinder;-)

    Rigtig dejlig aften til jer alle

    SvarSlet
  5. Tak Rikke - endnu engang. Jeg skal igang med at granske min blogroll, for der er mange inspirerende "små" blogs, som fortjener anerkendelse.
    Knus og god aften - og dejlig dag i morgen...
    Kate

    SvarSlet
  6. Wow - sikke du kan få mine kinder til at blusse som en ung piges, tusinde tak for dine roser. Jeg vil starks overveje hvem jeg skal sende den videre til.

    SvarSlet
  7. Kære Rikke

    Tusinde tak!

    Endnu engang får du smilet frem i mig, fordi du er dig:)

    Kh Ann-Karina

    SvarSlet